Ali_asaf Merhaba güzellerim Kızlar çok ağrım var size anlatamam o kadar kramp tarzı girip çıkıyor ayağa kalkmam ve yürümem çok zorlaştı yürüdükçe canım acıyor birde göbeğimin üstü acıyor sizce doğum başlıyor mu yahu?
sugarfamily Ali_asaf merhaba kacinci haftadasiniz dogum basladi diyemem ama sancilariniz çoğalmış ayni sekilde hastaneye gitmiştim nst de sancim yuksek cikmisti sezaryen istiyordum 1 saat sonra doguma alindim
[silindi] Ali_asaf sancıların sıklığını takip edin 5 dkkada bir oluyorsa hemen acile gidin belkide doğum başlamış olabilir