Nsns ilgi konusunda da ben çok memnunum ama biraz kişinin beklentisiyle alakalı sanırm ilgi konusu. Biraz rahat bi doktorum var. Yani kanamam olduğunda bile beni rahatlatan, stresime stres katmayan bi adam. Telefon numarası da var, ulaşmakta sıkıntı yaşamıyoruz hiç 😌