Arkadaşlar herkese iyi geceler sorumu sormak zorundayım belki yaşayan olmuştur . 31 haftalık hamileyim idrar yollarında enfeksiyon vardı iki gün önce doktor tek kullanımlık doz verdi içtim iki gündür ayıptır söylemesi ishalim ve iki gündür bebek çok hareketli . İki saat boyunca hiç durmadan bebek tekme atıyo dönüyo sizce ishalden olan bi durummudur korkulacak bişey varmıdır acaba