Astsubayanne 20+1 haftalık gebeyim iki gün önce 74.5 kiloydum bugün 77 kilo geldim. Hiç abartı bişey yemedim sebebi ne olabilir ? Sizinde böyle mi
Edahmm Astsubayanne ah ben ben ama 36-37 hafta arası 2 kilo aldım herkes ödem dio bilmiyorum hala aynı besleniyorum
nevamm1 Astsubayanne Aynı tartida mi tartildin canım bide aç tok olarak baya fark ediyor benim doktorun tarti ile sağlık ocağı tartısı arasında 2 kilo oynuyor.
Pembe_duslerr Astsubayanne tartılma farkından olabilir mi? Atıyorum aç karna tok karna yada sabah uyandıgınızla gün içerisi kesin 2kilo oynuyor
ecevecev21 +15 den sonra ben artık tartıya çıkmıyorum görmek istemiyorum ne kadar aldığımı🤦🏻♀️Doğumuma son 3 hafta
Zcan Astsubayanne gebelik sürecim den bu yana kilo veriyorum sürekli almak mı kötü yoksa almak mı bilmiyorum fikriniz var mı bu arada 71 kilo dan 63 kilo oldum 14 haftalık 🌸
Astsubayanne Minigim-ben Myworld34 bu sabah tekrardan tartıldım 76 geldim önümüzdeki 3 gün bakacağım ödem oldu sanırım