MerrefSelukzcan Kızlar 36 haftalık hamileyim benek dönmemiş doktorum 2 hafta daha dönmezse sezeryan dedi.bu durumda olan varmı hiç istemiyorum sezeryan.
SerapTadelenTtnc MerrefSelukzcan ilk hamileliğimde benimde dönmedi sezeryan oldum sizin ve bebeğiniz için en sağlıklısı neyse o olsun...
Melekcansu Benim bebeğim 27. Haftada doğum pozisyonu almıştı , 32. Haftada geri makat gelişi pozisyonu almış. Şuan 37+4teyiz ayaklarıda kanala indiği için dönmesi pek mümkün değilmiş mecburi sezaryen olucam . Ayakları kanala inmediği sürece dönmesine dair bi umut yokmuş ne yazık ki 😕