Babyloveee ben 2 ay önce yaptırdım. Muayenehanesini bilmiyordum, şu an öğrendim, hastanede yaptırdım. Gittiğim 2. Perinatolog ve Ali beyden çok memnun kaldım. Açıklayıcı, rahatlatıcı bir tarzı var. Çok detaylı bakıyor. Benim muayenem 1 saat sürdü. Bebeği uygun açılardan görmek için arada yürümelerim bu süreye dahil değil.