bugün nstye girdim kendi doktorum izne ayrılmış başka doktorda muayene oldum bana bol bol yürü bol su iç kendini yor dedi 10 gün süre verdi cuma günü doğum olması lazım eğer günü geçerse suni sancı ile doğum başlatılıcakmış sizce gününde gelirmi ? suni sancı kötümü ilk gebeliğim bilgim yok🤷🏻♀️ stres oldum nstye girdiğimde kadına sancı verin başlatın doğumu dedimde olmaz günü dolsun dedi dayanamıyorum cok bunaldım😭