esrvl Hanımlar hurmayı kaçıncı haftada yemeliyim? Günde kaçar tane? Gerçekten hurma doğumu kolaylaştırıyor mu? Yorumlarınızı bekliyorum💐
Mlk_93 esrvl bi doktorun videosunda gördüm 37. 38. Haftadan sonra açılma olması gerekiyormuş doğumu kolaylaştırmak adına günde 4-6 adet yenebilir diyordu. Ve de cinsel ilişkiyi tavsiye ediyordu
Havvanur96 esrvl 37. Haftaya kadar 1- 3- 5 yeterli olur ben öyle yaptım en azından gebe eğitimine gittigimdeki ebe ablamiz söylemişti. 37den sonra 5-7-9 bu sayılardan yense yeterli olur demişti şuan 36 haftalık oldum inşaallah 37 de artiracam bende ☺️
fatmacos Mlk_93 4 6 dan ziyade tek yense daha şifalı herşey i tek yaparmış peygamber efendimiz in sünneti genelde 7 ymiş öyle duymuştum bende
esrvl Mlk_93 36 haftada yemeye başlasam olur mu? Eşim burada değil ayrıca enfeksiyon olduğu için doktor ilişki yasağı koydu.
Mlk_93 esrvl bebeğin gelişimini tamamlamış olması gerekiyor. Bilemiyorum hurma açılma sağlıyor diyorlar ama her kadının bünyesi bir değil yendiğinde acilma da olabilir olmayadabilir ama bence yiyeceksen de 37 den sonra ye
fatmacos esrvl bende sanmıyorum en az 5 7 o civarda ama ilk gün 1 3 5 falan diye çoğaltabilirsin ben öyle yapmıştım
Eda115354 esrvl evet baya faydası var özellikle hamilelerde ben beş kilo aldım doğumdan sonrası için de süt olur 🙃
Mlk_93 esrvl yani bi de acilma olup erken doğum okursan bebek gelişmiş olsun her ne kadar işe yarar mı hurma bilmiyorum da dinlediğim doktor öyle demişti