Huzurmelegim_28 turkankrbyk bende oluyor ara ara 😟🥵 hem sıcak biyandan bide geceleri vuruyor ya son 30 gün günler geçmiyorr
turkankrbyk Huzurmelegim_28 ordan oraya atıyorum artık kendimi son 20 günüm var bir an önce geçsin istiyorum😔
turkankrbyk Huzurmelegim_28 yaa evet bir de halsizlik başladı kolumu kaldıracak halim yok gibi boyle dogursam diyom qrtik rahatlicam 😥
Funda_sahin19 turkankrbyk evet hemen hemen başlıyor artık sizin bebek dönmüş mü baş aşağı bir şey dedi mi doktorunuz benimki dönmüş nstde sancı çıkınca eviniz yakın mı hastaneye şimdi alttan muayene etmek istemiyorum sancın felan olursa gel dedi bana
Funda_sahin19 turkankrbyk beni 32.haftada başladı 15 de bir çağırıyor bayramdan sonra da 27 sinde gidicem 37+2 oluyorum o zaman sonrs her hafta geliceksin demişti
turkankrbyk Funda_sahin19 benim agrim var diye 33 de nst bağladı sanci falan cikmadi 35 te gittim normal kontrol yapti. 27 sinde cagirdi son kontrol olucak zaten bir hafta sonrada dogum insallah 🤭
Funda_sahin19 turkankrbyk sezeryan mı olucaksınız aynı haftadayız ya merak ettim neden 27sinde son kontrolünüz 🤭😇
Brcccc turkankrbyk ince ince buruk buruk ishal olursun da karın ağrısı olur çok ani birden kıvrandırır gider hani aynen tam anlamıyla sancı bu şekilde oluyor ☺️
Funda_sahin19 turkankrbyk hakkınızda hayırlısı olsun sağ salim alında kucağınıza gerisi önemli değil 🤲🏻