Gizemci valla canim benimde 39+3de hic agrim sizim yoktu,bir sabah uyandim afedersin ama kucuk abdestimi yapmak icin, neyse yaptim yatmaya gectim baktim pijamam islak siziyor birseyler,tekrar gittim yine aynisi pijamam sırılsıklam oldu dedim valla bu baska birsey,hemen esimi uyandirdim onu uyandirirken bide nişanim geldi dusuma girdim, abdestimi aldim, evimi toparladim, o arada sancim başladi eee dedim hadi gidelim gittim 7 saat sonra kicagima aldim bebisimi 😍😍😍😍