Munzurrrrr yalanci sancilar maalesef canim bende 38+4 oldum yaklasik 3 haftadir yasiyorum o durumu son 2 gundur daha sıklaştı sancılarim ve şiddeti artti yani daha cok canim yanıyor. Hic belli olmaz bi bakarsin bir anda dogum baslar kucagina alırsın 😊 saglikla gelsin bebişler gerisi onemli degil 🌸