Melikee03 ameliyat sirasinda bir sey hissetmiyorsunuz zaten.. sonrasinda kum torbasi beni biraz zorlamisti evet ama oyle dayanilmayacak bir sey degil.. arada gelip karnıma bastirdiklarinda da anlik bir agri oluyor ve geciyor kendinizi sartlamayin lutfen.. hicbir aci kalıcı degil.. hepsinin geçici oldugunu dusunun ve bu ozel anin tadini cikarmaya çalışın.. bol bol yürüyüş yapmaniz lazim.. ben yapmadigim icin ilk gun cok zorlandim ama yurudukce insan daha cok rahatlıyor.. 1 hafta sonra yanımda kimse yoktu kendi işlerimi halledebiliyordum.. kendinizi sakın korkutmayin dedigim gibi hepsi gecici hicbir acı bizimle kalmiyor 😊