Ceyduygu benim 30 haftalıkken başladı kasilmalarim suan 34 haftalık oldum devam ediyo geçen gece acile gittim doktorumu aradılar sancı çıkmadı ntsde açılmamış varmı diye. Baktılar geri geldim dayancaksin dedi doktor 35 36 haftaya kadar dedi 5 dk da bir kasilmalarim oluyo acı veriyo ama doktorum suanlik bi sıkıntı yok dediği için acılara dayaniyorumm🙏🐣💕