Juniorbaby1
O kadar üzülüyorum ki hep önde idi gelişimi tosbik diyorduk 34 e kadar güzel aldı 17 günde 350 gram almıştı bi garipsedm sonra 36 dan 37 e sadece 100 gram alınca doktor idrar titi yaptı albümin çıkmadı sonra 24 saatlik idrar tahlili verdi topladım bugün vereceğim yarın yine hastane beni görecek. Sağlıklı olsunlar da doğunca alırlar inşallah