Blgesronel92 Merhabalar 37. Haftadayız sol tarafa yattığımda bebek kasığıma baskı yaptığından mıdır bilmiyorum çok canım acıyor yatamıyorum normal mi yaşayan var mı 🤦🏻♀️
ecembugra53 Blgesronel92 normsl bebeğim artık büyüdü canım son haftalarda normsl bi sürüm korkma Doğum yapan biriyim hamilelik ne olduğun cok iyi biliyorum hastaneden 😊