Sema2019 bende oyle diyordum ama çıktıkca zorlanmaya başlıyorsun o yuzden cikmasin😂😂😂😂bende 26. Haftadayim 21 den sonra cikmaya basladi oglene kadar sıkıntı yok ama ogleden sonra sabaha kadar zor oluyo şişkinlik yaratiyo tikanmis gibi hissediyorsun rahat yatamiyorsun bebek geceleri uyutmuyor 😂😂daha saymim bence bu halinin tadini cikar