Kızlar artık 30 haftalık oldum ve bu haftam geçmedi resmen 10 hafta aşırı uzun bir zamanmış gibi geliyor günler geçmek bilmiyor bir yanım bir an önce çocuguma kavuşmak isterken diğer yanım zamanında sağlıklı bir şekilde gelsin diyor 😂aşırı özledim daha görmediğim bebeğimi😍 sizin basıl geçiyor 30 şu haftalarınız kafa dağıtmak için önerisi olan var mı ?