moralini bozmak gibi olmasın ama evde başlatmadurumu hakkinda sunu söyleyeyim benim fikrim bebiş istemedikten sonra istersen kendini parçala olmadımı olmuyor kendimden biliyorum çogu kişidede böyle olmuş zaten🤦♀️yapmadıgım temizlik inip çıkmadığım merdiven yemediğim hurma kalmadı 41.haftada hala tık yoktu zaten sonrasıda sezeryan oldu 🤷♀️