İyi akşamlar güzel anneler hamielikte kabızlık sorunsalı çok fazla oluyor yaşayan biri olarak çok iyi biliyorm en son hastaneye gittigimde catlaklar için ne kullanabilirim diye sormuştm doktoruma bu arada 3 aylık hamileyim smdiden başlamak istedim çünkü artik karın kaslarm gevsiyecek doktor saf hindistan cevizi yağı ve saf zeytin yağı kullanabilecegimi söyledi benm eltimde 9 aylık hamile ve hindistan cevizi yağı kullanmisti ve hiç çatlağı olmadığını söylüyor bende 2 3 günde bir sürmeye basladm 6 aydan sonra her gün surerim dedm ve sürdüğümde çok rahatladigimi hissettm hiç sknti çekmiyorum ne sanci ne şişkinlik tavsiye ederm hem sağlıklı hemde faydalari yardimci olablirsem ne mutlu hepinize hayırlı sağlıklı güzel geceler diliyorm.. 🌸