Kızlar slm kan pıhtılaşması için hem iğne hemde asprin kullaniyorum .ama bugün itibariyle yani 32.haftamda doktor asprin bırak iğneye devam dedi ama tek başına iğne yeterli oluyormu.doktor söylediğine gore mutlaka ole oluyodur ama insan yinede korkmuyo deil varmi aranızda bole asprin kullanıp son aylarda bırakanlar 🙄