Zeyalkan 39+3 oldum. Bugün doktor kontrolüm vardı alttan muayene etti çok acıdı :( cuma günü tekrardan çağırdı sabahın 8inde bı sıkıntı mı var hocam dedim son haftam olduğu için kontrol amaçlı dedi umarım yatış verip doğumum başlar yoksa inanın korkuyorum bugün o alttan muayenesi çok canımı acıttı 😔Cuma günü nasıl bı durumla karşılaşcam çok heyecanlıyım
Ebruuu42 depsizoo bende 36+3 üm bugün yapıldı ama acı hissetmedim bünyeden bünyeye mi doktordan doktora mı fark var bilemedim
Zeyalkan depsizoo Yarın sabahtan çağırdı umarım doğuma alır çok heyecanlıyım ve bı o kadarda korkuyorum 🤗
BurcuGorkem Doktordan doktora değişiyor acı bence, alttan ultrason muayenesi bile bi devlette yaptırdım cok acıdı bi özelde hiç hissetmedim , eli hafifler denk gelır herkese inşallah