Merhaba kızlar 38+4 üm doktorum cuma sabah 7 de gel yatışını yapalım dedi kendi isteğimle sezeryan olucam cok heyecanlıyım lütfen bana dua edin 🥰 sezeryan olanlar yada olucak olanlar bana önerileriniz neler belki unuttuğum şeyler var dır o kadar heycanım varki anlatamam rabbimin izniyle yavruma kavuşucam inşallah 🤲 sağ salim hayırlısıyla kucaklamak istiyorum 🙈 oğlumu şimdiden teşekkür ederim hepinize 🥰