deletedmom2014 canım senin haftalarında ne yorum yapar doktorun bilmiyorum ama benim doktorum şuan 25+2′deyim. Özel araçla gideceğimiz halde onaylamadı. Çok şükür hiçbir riskimde yok, bir sorunumda olmadı bugüne kadar da ama sorduğumda asla önermiyorum, gidilecekse uçakla gidip gelinmesini uygun görürüm dedi. Doktoruna sorma imkanın varsa sormadan asla yola çıkma bence.