Clementinee seni anlıyorum çoğu gebede oluyor bu korkma. Mide bulantıları ve kusmaları yağlı, baharatlı ve ağır yiyecekler yemekten uzak durarak,
meyve, kuruyemiş, çubukkraker, kahvaltılarda tost ve akşam yemeklerinde hafif yemekler yiyerek azaltabilirsin. Dayanılmayacak gibiyse doktoruna şöyle ilaç yazar. o da baya işe yarıyor diyenler çok fazla.
Ağızdaki tat çok iyi anlıyorum zaten o özellikle sabahları olmak üzere aşırı mide bulantısını tetikliyor. 16. Haftama girdim benim yeni düzeldi çok şükür. Yani 3. Aydan sonra falan geçiyor maalesef. Onun için ağzını tatlandır, ne bileyim tatlı meyveler falan ye . Ama inan sanki ben daha dün o haftalardaydım , zaman çabuk geçti.
ne zaman geçer bunlar diye diye geçti çok şükür. Az sabr senin de geçecek, ilk haftalar çok zor çok.