kızlar iyi geceler ben dün çatlatma iğnesinin 12.günü idrar ve kan testi yapmıştım pozitifti.. bugün 13. gün hiçbişey çıkmadı idrarda sabah kan testi vericem. ama benim inanılmaz kasık ağrım var öyle bir baskı var ki kasıklarımda tarifi mümkün değil çıldırıyorum artık. sanki adet olacakmışım gibi ama anlamda veremiyorum. başına gelen var mı acaba ?