Melek_ertugrul41 teyze anne yarısıdır ya. Ne bileyim şimdi kaynanan yabancı olsa derdim ki ; el kızına acır mı millet?
Ama ben ablamın kızına böyle davranmazdım bilmiyorum şaşırdım açıkcası.
Özel hastane parasını kaynananlar mı veriyor eşin mi? Eşin veriyorsa onları ilgilendirmiyor. Ben olsam alır karşıma konuşurdum yani .
Zaten siz aynı evin içinde olduğunuz sürece bu sıkıntılar hep olacaktır. Bunun en net çözümü evi ayırmak olur. Allah yardımcın olsun