Kızlar forumda genelde sola uzanın sağlıklı diyorlar ve bebek hareketi daha rahat hissedilirmiş. Ama ben sırt üstü uzanınca kıpırtı oluyor sebebi nedir sizce kötü bir şey mi acaba rahat değil bebeğim ondan mı? (17.haftam) zaten çok bir hareket yok ama sırt üstü 1, 2 pıt oluyor. Sol da hiç tık yok 😂