Eski9 benim bebeğimde 17 günlük civilden çok ince takımlar aldım ,ince askılı zıbın üzerine giydiriyorum çorapsız . Önceden aldığım tüm kıyafetleri ve hastene çıkışları kalın geldi benim bebeğimde de kırmızı isilikler çıkmıştı bu aldığım incelerden sonra rahatladı 2 günde 1 banyo yaptırıyorum şuan çok şükür iyi