Lalikkkk zeynepemiromer ilaç değil hoparlör gibi prize takıyosun ses çıkarıyor yüksek frekanslı. Frekans yüksek olunca insan kulağı o sesi algılamıyor ama böcek sinek sesten dolayı ortama giremiyor… her türlü kimyasaldan iyidir. Seçim sizin👍🏻
zeynepemiromer Lalikkkk tsk ederim canım bi bakayım ona sordursun eşim çünkü çok zor sinekle yatmak o kaşıntı kizariklik mahvediyo
Asyaa02 zeynepemiromer cuma günü randevum var unutmazsam sorarım doktoruma. Ama camlar kapılar açık sonuçta.
zeynepemiromer Asyaa02 evet canım bizde karşılıklı açtık prize taktik kullananlar varmış ama Bayadır inşallah birşey olmaz senden ricam eğer sorarsan bana da yazarmisin benim kontrolüme daha çok var eğer unutmazsan yazarsan ben de ona göre önlem alırım
Ogretmenanneyim zeynepemiromer şu an değilim kalp durması sonucu kürtaj oldum maalesef ama ablam falan da hamileyken kullandı.cunku sprey kullansa cildini tahriş esiyor insanin sinek ilacı daha tehlikeli en masum çözüm önerisi bu
zeynepemiromer Ogretmenanneyim geçmiş olsun canım. benim. Rabbim birdaha hayırlısı ile nasip etsin inşallah cevabın içinde çok teşekkür ederim Allah razı olsun gece boyu oturup dusunuyorduk ne çözüm bulsak diye bide eşim bir kere alıp gelmiş yani daha başka da bi çözüm önerisi yoktu bu vardi sadece aklımızda
Ogretmenanneyim zeynepemiromer cok sagolasin canim Allah razı olsun güzel dileklerin için.kullanirken de için rabat olsun taktığın priz sana çok yakın olmasın bir de sabah hava aydınlanır aydınlanma çıkar boşa harcanmasın sıvı
zeynepemiromer Ogretmenanneyim evet canım uzak bana ve kapı pencere karşılıklı açtık Allah a emanet artık sabah da eşim 6 gibi ise gidiyor kalkıp çıkarırım prizden 😘
Hiraa zeynepemiromer aynı bende oyle suphedeydım canım bosuna aldık dedım ama kullanmaya başladım cok sukur hıcbır sıkıntı yasamadım vallahı kac kat altında yavrumuz rabbım korur Allahın izniyle evet canım hatta ben 9da taktım valla sabaha kadarda duracak oyle kullanıyorum hep 🥰
zeynepemiromer Hiraa Aynen canım Rabbim korur inşallah vallahi çare yok evimiz sinek dolu geceleri bizimde şuan da takılı
DsMom zeynepemiromer Doğrudur valla biz de tayinciyiz hak veriyorum o yüzden. Ama vücuda sürülebilen doğal bir şeyler olabilir hamilelik için belki bi eczaneye sorsanız
zeynepemiromer DsMom yarın bide onun için soracağım netten baktım bebeklere bile sürülen varmış zararlı olmaz öyle şeyler bir sordurayim
azraaaaa zeynepemiromer sürüleni bizde kullanıyoruz faydası yok sineklik taktırdık camlara ve o prize takılandan aldık kullanıyoruz eskiye göre daha iyi biraz rahat ettik en azından
Tugbaaygt zeynepemiromer yatmadan önce ilaç sıkıp yarım sonra açanı acıyorum zaten bütün gece kapı cam açık olduğu icin bi zararı ola bileceğini düşünmüyorum