Sirius0 ben de bugün aynı postu açtım,40 hafta olduk ama tık yok ağrı,sancı,açıklık hiçbirşey.Doktorum cumaya kadar bekleyelim diyor,hep normal doğum yanlısıydı ama bugün de muayenede yine sıfır açıklık olunca suni veririz ama işe yaramayabilir sonra sezeryana dönme ihtimalimiz var bunu da düşün dedi.Eğer 1-2 cm açılman olsaydı suni ile desteklerdik dedi.Kafam çok karışık,bir de bayram girdi araya,cumaya artık son kararımı vermem gerekiyor,aşırı stresliyim,milletten ayrı bıktım hergün arıyolar doğurdun doğurdun mu…Artık ümidim kalmadı,kendisi gelmeyecek,Çok umutluydum ama olmadı malesef,her ağrıda seviniyorum sonra geçiyor,9 ay değil ama şu son 1-2 hafta gerçekten zormuş