Ahsenleyl açılma için hurma, adaçayı, ahududu yaprağının çayını önerdiler banada son bir haftadır onları tüketiyorum. Umudum açılma olması yönünde 🙈 siz tükettiniz miydi bu yiyecekleri acaba ?
hep dua ederken hayırlısı olsun hakkımızda diye dua ediyoruz o yüzden nasipte ne varsa onu yaşıyoruz canım sizin için de hayırlı olan buymuş demekki ☺️