Kızlar sanki hayatım boyunca hep böyle şişmiş bir şekilde kalacakmış gibi hissediyorum ya. Ödem doğum yaptıktan sonra geçiyormuş. Ortalama kaç günde şişlikler iniyor? Mesela ayak numarası büyüyenlerin ne zaman eski haline dönüyor? Burnum şişti mesela . Ne zaman eski haline dönecek 😒😒 çok üzülüyorum çok . Hareket etsem ayakta kalsam ayaklarım şişiyor . Hiç etmesem yürümesem de aynı. Günler geçmiyor sanki