Ylmzhvv kızım 2 aylıkken çıkmak istemiştim etraftaki herkes tepki gösterdi dedik heralde çok küçük çıkılmaz sonra ben çok sıkıntıya girdim kızım 5 aylıkken ben kendim gittim yarı kış gibiydi o zaman bile çok kolaydı 2 aylıkken çıkmış olsaydık çok çok daha kolay olurdu kesin çıkıcaksanız eğer kendinizi toplaryın ve çıkın tatile kesinlikle kimseyi dinlemeyin