Kızlar 36+2 haftalık hamileyim 3 cu sezeryanim bugün doktor bı sıkıntı yok dedi ama eve gelince koyu sarı akıntı içinde damar şeklinde kan vardı bu nişan mi oluyor bide sancılarım var hastaneye gitmekte kararsızım doktor çok pimpirik yapıyor sun dedi şimdi hastaneye gitmekte kararsızım