Melisapg Merhaba bugun aksam ustu test yaptim ilk basta cizgi yoktu disari cikip eve geldim az once yine baktim 2. Cizgi hafif belli olmus bat 19 tem. Bu arada sizce kuruma cizgisi mi? https://resimyukle.link/i/46mZ8w https://resimyukle.link/i/46me2H
Civcivim000 Melisapg sanırım idrarı fazla damlatmışsınız test bozulmuş olabilir tekrar deneyin bence 2 3 damla idrar yeterli olacaktır
Symazturk Melisapg doğru sonuç maksimum 5 dakikada çıkıyor ondan sonra belirse bile dikkate almayın diye testin kullanma kılavuzunda da yazıyor
2609nrgl Melisapg su damlat giderse kuruma cizgisi canim bende de oldu aynisi hatta benimki bildiğin cizgiyri profilmde var su damlatinca gitti
Gizemnurrr Yapıldığı gibi çıktıysa pozitiftir ama5 dk ve sonrasında cikanlar dogru değil.misal bi test yaptim bir saat sonra ikinci çizgi çıktı hemde bayağı belirgindi ama bi kac gün icinde adet oldum. Zamanı önemli yani
Melisapg Symazturk Symazturk Gizemnurrr tesekkur ederim hepinize inanin kac dk olduğuna dikkat etmedim disari cikip gelince fark edince bir sormak istedim. Reglim gecikirse yeniden testi tekrarlarim iyi aksamlar💗🌸
Melisapg 2609nrgl direk suyun altina tuttum gitmedi ama sanmiyorum hic bir belirtim yok cunku su gibi akıntım var sadece bu yuzden yaptim zaten 💗
Melisapg 2609nrgl son iki testim var bari birini yarin ilk idrarla yapayim digerini adetim gecince 🤝💗
Melisapg Minikkelebekrg hayir aksine 4 damla yaziyordu 3 damla damlattim kurudukca cok damlatmisim gibi gozukmus 🤷🏼♀️