Kızlar 32+6 günlüğüz bugün ilk kez squat yaptım doğum için etkili oluyormuş diye . İlk 50 squat yaptım 5 dakika kadar dinlendim tekrar 50 squat yaptım 15 dakika sonra sol kasığımda bir batma başladı otururken hiç bir şey yok ayağa kalkarken falan batmalar hissediyorum ama bebeğim hareket halinde sizce batmalar neden oluyordur ilk seferden 100 squat fazlamı geldi acaba ? 3 saat geçti üzerinden hala batmalar devam ediyor 😔