Songul606_ Kızlar yazmak istedim bir kaç gündür sancım felan vardı ama devamı gelmiyor bugün bebek haraketi hiç yok az önce cikolata yedim sol tarafıma yattım sadece döner gibi yaptı sizce doktora gidiyim mi ya :((