kızlar merhaba bu ikinci gebeliğim .Eşimle kan uyuşmazlığı var.eve yatılı misafir gelmişti biraz yoğun çalıştım sanırım .onlar geldikten bı gün sonra adet kanaması gibi kanamam oldu.afadersiniz pedim yarım saatte dolmuştu.doktora gittim hemen .kalp atışları vardi.ağrım yoktu hiç sadece kanamam vardi.düşük tehlikesi var diye iğne yaptılar ve progesteron verdiler .bir ay önce yine olmuştu ama o zaman çok az olmuştu.4 gündür devam ediyor ama ilk günkü gibi çok değil.13 haftalık hamileyim .başına gelen var mı .tekrar doktora gideceğim ama biraz zaman geçsin istedim düzelir diye .Daha önce aynı durumu yaşamış olanlar cevap verebilir mi .teşekkür ederim