miniklerim125 Naliz bende de oluyir kahverengi akıntı kırmızı olmadığı surece normal diyorlar. Ama emin olmak icin yine de doktorunuza danışın ya da görünün
Didemmmmm Naliz ilk 3 ay içindeysen canım doktoruna danış ben 10. Hafta da yaşamıştım doktorum gel bakalım demişti. Çok şükür sorun yoktu. Kötü düşünme ama ihmal etme canım