Papatya88 hamile olduğumu öğrendiğim gün kistimin olduğunu öğrendim 9.5 cm boyu bebek büyüdükçe küçülür dediler 2.3 aylikken 6 cm kadar düştü boyutu ama daha sonrasında yine büyüdü 23 haftalikken hastaneye yattım kist yerinden oynadığı için ameliyat bile dediler imza verip ciktim çünkü erken doğum riski olur dediler şuan hala kist benimle bebekle birlikte sağ yumurtalikta onuda büyütüyorum :) Sezeryan olursa ameliyatla alınıyor dedi doktorum normal doğum olursa da %40 doğumda patlamayla kendini atar dedi beklemedeyiz hala daha :) Bu saatten sonra yapılacak birsey yok :)