2.5 aylık hamileyim ilk aylar biraz daha zor oluyor ikinci trimestire göre. Erkenden uyuyorum. Bunu kendi ailemde biliyor. Saat 9 da yatağa giriyorum. Kardeşim uğrayıp birşey alacaktı oradan hemen annem babam çay koy geliyoruz dediler. Sürekli geç saatlerde geliyorlar. Geçen günde sabah hastaneye gideceğimi bile bile 9 30 da geldiler 12 de kalktılar sabah 6 da uyandım mahvoldum hiç dayanamıyorum uykusuzluğa. Buda yetmezmiş gibi servis yapıyorum. Dinç olsam hiç sorun yok üşengeç bir insan değilimdir kardeşim erkek hiç hamilelikten anlamıyor habire çay istiyor soda istiyor yok bisküvi dondurma. Artık annem söyledide kalktılar. Kırıcı olmak istemiyorum. Sonra kaynanam günde 5 kez eşimi arıyor abisi arıyor saat farketmeden. Gece gece kaynanam görüntülü arıyor . Ben telefonu acmayinca nerdesin nereye gittin biyerlere gittigimde. O kadar eminki cok sinirleniyorum hamilelik psikolojisimi