Zeynep04 Arkadaşlar 9 haftalikk hamileyim gaz ve kabizlik sorunum var. Bu durumu yasayanlar nasil gecirdiniz tavsiyede bulunurmusnz özellikle gaz
Buse000 Zeynep04 canim bi bardak ilik su ic üstüne kayisi ye. Yada sicak suya kuru kayisi koy suyu icip kayisiyi ye gercekten iyi geliyor
IlaydaOrhanKopuz Zeynep04 canım ben şekersiz elma kompostosu ve erik kompostosu ile geçirmiştim bir de sabahları aç karnına 1 kaşık zeytinyağı ve ılık su içtim denemenizi tavsiye ederim.
Zeynep04 Buse000 bunu yapiyorum surekli kayisida tuketiyorum ewt o an kabizligi bozuyo ama kalici olmuyo virde gaza iyi gelmiyp