Pandagillerrr Melekd 21 de ben yeni hissetmeye başlamıstım 2. Oldugu halde canım çok normal 28-30 a kadar düzensizlik
ilkgozagrimhavinim Melekd bende 17.haftadan beri her gün hissediyorum ama bugün, sırf hareketlensin diye çikolata yememe rağmen hissedemiyorum. Şuan onunla uğraşıyodum bende ki postunuzu gördüm. 22 haftalığız bizde. Hissedemeyince tedirgin oluyorum çok😕
nslhhsn9221 Melekd bende o haftalarda böyle endişe ediyorum. dört gün hissetmediğim oldu. Haftaniza göre düzensiz olması normal. Endişe oluyo maalesef ama içinizi ferah tutun
Firstlady nslhhsn9221 19+3 hala hissetmiyorum hareketini. Yani bebek var onu hissediyorumda hareket yok