Yine beeen 😏 bugün gecikmenin 5. Gunu hic hu kadar gecikmw yaşamamıştım belkide gecen ay kimyasal oldugu icin boyle oldu ama kasiklarima kramplar giriyo beyaz akıntım oluyor 2 tane test yaptim birswy cikmadi bugun kan vermeye gidiecktim ama vazgectim çıksa testte cikardi dedim canim surekli birseyler de istiyor ve qra ara o kramplar bazen canimi.bile yakiyor birde sut kesiği gibi beyaz bi akinti ……. 😏😏😏😏😶😶😶😶