Merhaba 17. Haftadayım. Biraz yürüsem dayanamıyorum sanki 35 haftalık hamile gibi hissediyorum. Karnım taş gibi oluyor, şişiyor ve ağrı oluyor bu normal bir durum mu? Daha önce de çok yürüyüş yapmayı seven, yapan biri değildim. Şimdi günde en az yarım saat yürümeye zorluyorum kendimi açık havada. Bu haftalarda 10000 adım atan var mı düzenli olarak? Eşim kızıyor bana hemen pes ediyorsun hiç yürümüyorsun diye.