Merhaba kızlar Adetime iki gün var bugün test yaptım saat 5 gibi saniyede siyah bir çizgi çıktı Siz de görebiliyor musunuz Bir bakın ama çok ince bir çizgi Acaba yeni olduğu için mi Çünkü geçen ay Kimyasal gebelik geçirdim bu ay bütün yumurtlama günlerini değerlendirdim çizgide çıkınca çok mutlu oldum bir baksa bakar mısınız
https://www.hizliresim.com/ekajk7y