fenci_anne Kızlar bugün 2. Tetanoz aşımı oldum hava çok sıcak duş yapsam bişey olur mu hemşireye sormayı unuttum
Nurtrky fenci_anne bana hiç dememişti hemşire bende almıştım burda gördüm hep bir gün bekle diyenleri