asena9 Kızlar 14. Haftadayım doktorum sinovac olmamı önerdi, biontech daha ağır dedi. Sinovac olan var mı aranızda, yan etkileri oldu mu?
BorasMom asena9 ben biontech oldum 2.doz olunuyor az halsizliğim oldu 1 gün sonra geçti sinovac olursanız 3.dozu olmanız lazım ve biontech olmanız lazım çünkü yeni Delta virüsünün sinovac aşısında bağışıklığı yok korumuyor yani ve şuan gelen sinovac aşıları geri gönderiliyor takip edin vurulmadan önce
3MelekAnnesi3 asena9 32+3 haftalıgım dogum sonrası olcam ama duyduğum kadarıyla kesin mi bilgim yok sinovac adının yapımı durdurulmus
Sevilss asena9 ben geçen bayram covit oldum zaten vurulamıyorum şuan ama doğumdan sonra vurulmayı düşünüyorum
asena9 Baharkaradeniz benimde doğum yakın olsaydı doğumdan sonra yaptırırdım bebeğe ne gibi etkileri var bilinmiyor sonuçta tam olarak 🤔👍🏻
BorasMom asena9 yok zorunlu biontech değil ama gündemi takip edin sinovac hatalı gelmiş ona göre vurulun ama 3 doz olmanız lazım ben yurtdışı problemim olabilir diye biontech oldum sinovac çıkış yapılmıyor şuan avrupa birliğine 🙈
asena9 Sevilss çok geçmiş olsun ben hiç geçirmedim çok şükür bağışıklığım kuvvetli sanırım o yüzden kararsızım
Merve171214 asena9 Doktorumun önerisi ile sinovac oldum diğerini önermedi bulundgmz yerde bi kaç hamilede sorun olmş o yüzden sinovac öneriolr burda iki prof birde kendi doktorumun önerisi ile oldm
Dilarayatkin asena9 bence hamileyken hiç birini olma canım bu aşı ne zaman çıktıda hamileye vuruldu çocuk doğduda ne zaman büyüdüde gözlemlendi bebeğe yan etki yapıp yapmaması🤔hiç riske atma doğumdan sonra ol
PerinU asena9 ben de yaptırmayacaktım henüz tam bir bilgi olmadığı için doktorum kızdı 🤦🏻♀️ Önerdiği aşı ise biontech oldu sadece bu aşıyla ilgili çalışma var dedi