Merhaba arkadaşlar 5 yılın Ardından onca. uğraş sonucu bende hamile kaldım çok mutluydum bende eşimde kendimden çok eşim için çocuk sahibi olmak istiyodum kendi yeğenlerini çok seviyo onunda baba olmasını herşeyden çok isterim çok şükür hamile kaldım 5 yılın ardından hamile kaldım bende anne olucaktım…bizim için mucizeydi. Her dışarı çıktığımda kızıma elbiseler alıyordum nasıl mutluyum anlatamam beşiğine kadar aldık 6 aylık olmuştum 3 ay nasıl geçicekte kızıma kavuşucam diye can atıyordum ama malesefki kavuşamadım cennet kuşuma…bebeğimin suyu geliyomuş ben fark etmemişim 6 aylık bebeğe göre hareketleri çok azdı ben farkettim aradım doktoruma söyledim acil hastaneye gelmeniz lazım dedi gittim gider gitmez yatırdılar 1 hafta boyunca seronlar iğneler muayenler yaptılar çok yıprandım her acıya katlanmaya razıydım yeterki kızıma kavuşayım sonra doktorun odasına gittim muayene için kalbi durduğunu öğrendim dünyam başıma yıkıldı tekgerçeğim hayalım di obenim 😔😔 normal doğumla suni sancıyla ölü doğum yaptırıcaz dediler sana 4 gün boyunca kaçartane suni sancı veriyolardı ama birtürlü sancım olmuyodu 6 günün sonunda sancılar başladı ama çok zor geçti 6 saat sancı çektim bebek ölü olduğu için baya yukardaydı ebeler bile nasıl doğum yapıcaksın sen diyolardı neyseki bebeğim doğdu çok görmek istedim 6 sene bekledim ben onu 😔😔 doktorum izin vermedi göstermediler eşim gördü yıkayıp kefenleyip mezarlığa gömdüler belki bu dünyada değil ama ömür dünyada bir meleğimin olması beni azda olsa teselli ediyo canm çok yanıyo 😔 çok hayallerim vardı. Kızımla beraber gömdüm hepsini..Aldığım elbiseleri beşiğini gördükce için acıyo canım yanıyo 😔 Dua edin lütfen hamile Annelerin duaları kabul olur inşAllah tekrardan hamile kalırım hayırlı sağlıklı birşekilde kucağıma alırım bebeğimi💐