Bugün lavaboya gittim çıktım merdivenden inerken bişey aktığını hissettim su geldi pantolonum ıslandı 24 haftalık hamileyim hemen acile gittim allahtan doktorum da oradaymış idrar testi verdim hemen ultrasona aldı beni suyu güzel dedi hatta fazla bile dedi korkma dedi bi sıkıntı yok dedi ama ben çoook korktum bide rahim ağzı kısalığım vardı allahtan bişey olmadı rabbiö korusun herkesi